Biocreme.nl biologische cosmetica van de Canarische eilanden

Algemene Voorwaarden 

Over vragen inzake producten, verzending en logistieke afhandeling kunt u mailen naar info@biocreme.nl.
De laatste versie van deze algemene voorwaarden zal steeds op onze overeenkomst van toepassing zijn.

Artikel 1 – Producten
Wij verkopen Aloe Vera en Aloe Vera gerelateerde producten op uitsluitend biologische basis.

Artikel 2 – Registratie
U kunt zich te registreren om een product te bestellen (maar dit is niet verplicht). Hiervoor verstrekt u uw persoonlijke gegevens aan ons zoals gebruikelijk. Deze persoonlijke gegevens dient u naar waarheid in te vullen en deze dienen actueel te zijn. Wij beschermen uw persoonlijke gegevens goed; zie ook onze Privacy Statement op onze website. Gebruik een sterk wachtwoord voor uw
account en geef uw wachtwoord nooit aan anderen. U bent zelf verantwoordelijk voor eventueel misbruik van uw account (bijvoorbeeld: als een ander met uw wachtwoord een bestelling bij ons plaatst).

Artikel 3 – Betalingen
De (totale) prijs van de producten staat in onze webshop aangegeven. U betaalt via onze online betaalservice. U kunt betalen met Ideal, Paypal, Bancontact/ Mister Cash, Sepa overboeking, Sofortbanking, Giropay en Klarna achteraf betaling. De verzendkosten komen voor uw rekening tenzij het orderbedrag hoger is dan €49,-, dan is levering in Nederland België en Duitsland gratis. Beneden de €49,- berekenen wij éénmalig €5,95 verzendkosten voor Nederland, België en voor Duitsland. Ongeacht het aantal pakketten, gewicht of afmeting. Klik voor Klarna achteraf betaling aanvullende voorwaarden HIER.

Artikel 4 – Leveringen
Wij leveren uw product af op het adres dat u bij de bestelling hebt opgegeven. U kunt het adres niet meer wijzigen als wij het pakket al hebben verzonden. Bpost, DPD of DHL verzorgen de distributie, afhankelijk van wat het voordeligste is. Wanneer het pakket is verzonden, krijgt u van ons een track & trace code, waarmee u de bestelling kunt volgen. Wij doen ons best om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Als de bestelling vertraagd is, stellen wij u hiervan schriftelijk op de hoogte. We garanderen dat u de bestelling uiterlijk 14 dagen na bevestiging van de bestelling zal ontvangen. Lukt dit onverhoopt niet, dan kunt u ons verzoeken om (a) het bedrag dat u voor het product betaald hebt meteen terug te storten, of (b) een vervangend product (van gelijke waarde) te sturen.

Artikel 5 – Retour
U mag het product altijd binnen 14 dagen, nadat u het hebt ontvangen, terugsturen mits ongeopend en in originele verpakking . Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar info@biocreme.nl. Nadat u van ons een bevestiging heeft ontvangen met verzendlabel, moet u de producten binnen 7 dagen opsturen. Als wij de producten hebben ontvangen, storten wij binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag terug mits de retourzending voldoet aan eerder gestelde voorwaarden. De kosten voor de retourzending komen voor uw rekening. Tijdens de termijn die u heeft om te bedenken of u het product wilt houden, moeten de producten en verpakkingen ongeopend zijn. Gebruikte producten , dozen en verpakkingsmateriaal kunnen niet retour worden gezonden en zullen niet worden gecrediteerd.

Artikel 6 – Aansprakelijkheid
Wij zijn niet aansprakelijk voor de schade die veroorzaakt is door gebruik van een product. Dit geldt niet als die schade is ontstaan door onze opzet, grove nalatigheid of bewuste roekeloosheid. Uw recht op schadevergoeding zal in ieder geval maximaal het bedrag zijn van het bestelde en betaalde product.

Artikel 7 – Intellectuele eigendomsrechten
Alle intellectuele eigendomsrechten (zoals: auteursrechten, beeldmerken, woordmerken) op onze teksten, foto’s, beelden en andere materialen, zijn ons eigendom (of hebben wij in beheer met toestemming van de rechthebbende). Uw gebruik mag hier geen inbreuk op maken.

Artikel 8 – Klachtenregeling
Als u een klacht heeft over de uitvoering van de overeenkomst, horen wij dat graag. Stuur uw klacht dan zo snel mogelijk (en zo volledig mogelijk omschreven) naar info@biocreme.nl. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk afhandelen, uiterlijk binnen 7 dagen nadat we uw klacht hebben ontvangen. Als het langer duurt om de klacht af te wikkelen, ontvangt u binnen 2 dagen een bevestiging van uw klacht en laten we weten wanneer we een inhoudelijk antwoord verwachten. Als we de klacht niet onderling kunnen oplossen, ontstaat er een geschil dat valt onder de geschillenregeling.

Artikel 9 – Geschillenregeling

Op deze algemene voorwaarden en de overeenkomsten die wij met u sluiten is het Belgisch recht van toepassing.

De webshop Biocreme.nl is eigendom van:

Hans Van Cleven te Waardamme, HR: 0673.434.772, BTW: BE0673.434.772

Bank: BE04 1325 5150 2231

Privacy verklaring

Biocreme.nl neemt je privacy serieus. Volgens de nieuwe wet Algemene Verordening Gegevensbescherming werken wij volledig volgens de opgestelde normen die 25-05-2018 op Europees niveau ingaan. Lees hier onze privacy verklaring.

Biocreme.nl voor 100% biologische cosmetica

Interessant? Deel het met je vrienden!